Regulamin korzystania ze sklepu

Administrator strony i sklepu

Krolm Adam Świsłowski

NIP: PL 5891934958

Siedziba

ul. Poczty Gdańskiej 3
80-321 Gdańsk-Oliwa

1. PRZEDSIĘBIORCA

  1. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem https://krolm.pl jest jest: Krolm Adam Świsłowski, 83-330 Borkowo, ul. Karlikowska 44, NIP: PL5891934958, z siedzibą przy ul. Poczty Gdańskiej 3 w Gdańsku. Nazywany dalej Sprzedawcą/ Krolm'em

  2. Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu +48 698 124 175 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00), pod adresem poczty elektronicznej sklep@krolm bądź poprzez formularz kontaktowy / czat, po uprzednim zalogowaniu w panelu klienta, na witrynie sklepu.

2. DEFINICJE

  1. Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego krolm.pl.

  2. Sprzedawca - Adam Świsłowski Krolm właściciel sklepu internetowego.

3. ZASADY DZIAŁANIA - sklepu internetowego Krolm

  1. Krolm prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Do korzystania ze sklepu internetowego, przeglądania jego asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są:

    1. urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera;
    2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)

4. ZAMAWIANIE TOWARÓW

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową https://krolm.pl

  2. Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie.

  3. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

  4. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy określając ilość (w sztukach) zamówionego towaru, a w razie potrzeby podając inne szczegółowe informacje, które są wymagane w celu prawidłowego złożenia zamówienia.

  5. Klient po złożeniu zamówienia, ma prawo do jego anulowania w całości bez żadnych konsekwencji. Nie ma możliwości modyfikacji zamówienia poprzez zamianę towaru na inny, lub rezygnacji z jego części.

5. JAK KUPOWAĆ - szczegółowa instrukcja

  1. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę "DODAJ DO KOSZYKA" w listingu produktów lub na podstronie produktu.

  2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.

  3. Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.

  4. Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć w ikonę koszyka znajdującą na górze strony.

  5. Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.

  6. Klient ma do wyboru dwa sposoby dokonywania zakupów: tzw. "szybkie zakupy", niewymagające logowania, albo zakupy z logowaniem, dzięki któremu Klient zyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu internetowego Krolm.

  7. Po wprowadzeniu danych adresowych w koszyku należy kliknąć ikonkę "Przejdź do płatności", tuż nad przyciskiem znajduje się podsumowanie kosztów zamówienia. Klient zostanie przeniesiony do serwisu płatności PRZELEWY24.

6. CENY

  1. Ceny na stronie podawane są w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają należne podatki i cła.

  2. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta.

  3. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

  4. Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.

  5. Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Całkowity koszt realizacji zamówienia obejmuje łączną cenę zamówionych towarów wraz z kosztami dostawy. (dostępne w sekcji "koszyk" na stronie www)

7. DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW

  1. Wszystkie towary przedstawiane na stronie internetowej są towarami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia i podejmie decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

8. DOSTĘPNOŚĆ TOWARÓW - Opóźnienia

  1. W przypadku braku danego towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i dostępnych opcjach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja, lecz związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Klienta).

  2. Jeśli Klient nie chce, by zamówienie cząstkowe było realizowane – zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Klienta, a w razie dokonania przez niego płatności – kwoty uiszczone zostaną zwrócone.

9. SPOSÓB ODBIORU I CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

  1. Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.

  2. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 1 dnia od jego złożenia.

  3. Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 14 (słownie: czternastu) dni od przekazania zamówienia do realizacji.

  4. W przypadku wybrania, jako formy płatności szybkiego przelewu lub płatności kartą kredytową (płatności za pośrednictwem Przelewy24) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za towar na konto podmiotu pośredniczącego, od tego też momentu należy liczyć termin przekazania zamówienia do realizacji.

  5. Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska Inpost- przewidywany czas dostawy to maksymalnie 2 dni od dnia następującego po nadaniu przesyłki.

10. FORMA PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE

  1. System płatności obsługujący sklep Krolm to Przelewy24.

  2. Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta maila z informacją, iż nagle zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego.

  3. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do Krolma na adres: sklep@krolm.pl.

11. UMOWA

  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu krolm.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz.459 ze zm.) (dalej jako "Kodeks cywilny").

12. WYKONANIE UMOWY – TERMIN

  1. Krolm zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 14 dni od przyjęcia zamówienia do realizacji lub do poinformowania Klienta o braku dostępności towaru.

  2. Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 16 dni od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.

  3. W przypadku, gdy deklarowany czas dostawy przekroczy ww. termin, należy przekazać odpowiednią informację do Krolm'a, z podaniem numeru zamówienia oraz terminu otrzymania towaru.

13. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

  1. Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia aż do chwili wysyłki towarów.

  2. Klient ma trzy możliwości aby skorzystać z ww. uprawnienia:

    1. należy wysłać maila na adres sklep@krolm.pl z ważnością wysoką oraz zatytułować go: "Rezygnacja z zamówienia nr...". Rezygnacja z zamówienia będzie skuteczna tylko, jeżeli dotrze do sklepu przed wysyłką zamówionego towaru.
    2. kontakt ze sklepem internetowym pod numerem telefonu +48 698 124 175 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00) bądź poprzez formularz kontaktowy, po uprzednim zalogowaniu w panelu klienta, na witrynie sklepu online.
    3. przez panel użytkowenika w ekranie danego zamówienia (opcja dostępna jedynie przed wysyłką)

Własność intelektualna

Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.

Wejście w życie i zmiany Regulaminu

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

  2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

  3. Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.

  4. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

  5. W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

Ostatnia aktualizacja 03.11.2020

Regulaminy i zasady użytkowania