Krolm Sp. z o.o.
NIP: 5842804486
REGON: 38896968300000
KRS: 0000901503
Krolm Sp. z o.o.
SWIFT: BREXPLPWMBK
PLN
47 1140 2004 0000 3702 8125 7076
EUR
08 1140 2004 0000 3912 1291 7169
USD
63 1140 2004 0000 3512 1291 7151
Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem https://krolm.pl jest jest: Krolm Sp. z o.o., 80-324 Gdańsk, ul. Stary Rynek Oliwski 7, NIP: 5842804486, z siedzibą przy ul. Stary Rynek Oliwski 7 w Gdańsku. Nazywany dalej Sprzedawcą/ Krolm'em
Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu +48 698 124 175 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00), pod adresem poczty elektronicznej sklep@krolm bądź poprzez formularz kontaktowy / czat, po uprzednim zalogowaniu w panelu klienta, na witrynie sklepu.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego krolm.pl.
Sprzedawca - Krolm Sp. z o.o. właściciel sklepu internetowego.
Krolm prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet.
Do korzystania ze sklepu internetowego, przeglądania jego asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są:
Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową https://krolm.pl
Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie.
Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.
Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy określając ilość (w sztukach) zamówionego towaru, a w razie potrzeby podając inne szczegółowe informacje, które są wymagane w celu prawidłowego złożenia zamówienia.
Klient po złożeniu zamówienia, ma prawo do jego anulowania w całości bez żadnych konsekwencji. Nie ma możliwości modyfikacji zamówienia poprzez zamianę towaru na inny, lub rezygnacji z jego części.
Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę "DODAJ DO KOSZYKA" w listingu produktów lub na podstronie produktu.
Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.
Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć w ikonę koszyka znajdującą na górze strony.
Po wejściu na stronę koszyka, należy wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.
Klient ma do wyboru dwa sposoby dokonywania zakupów: tzw. "szybkie zakupy", niewymagające logowania, albo zakupy z logowaniem, dzięki któremu Klient zyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu internetowego Krolm.
Po wprowadzeniu danych adresowych w koszyku należy kliknąć ikonkę "Przejdź do płatności", tuż nad przyciskiem znajduje się podsumowanie kosztów zamówienia. Klient zostanie przeniesiony do serwisu płatności PRZELEWY24.
Ceny na stronie podawane są w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają należne podatki i cła.
Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta.
Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.
Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Całkowity koszt realizacji zamówienia obejmuje łączną cenę zamówionych towarów wraz z kosztami dostawy. (dostępne w sekcji "koszyk" na stronie www)
Wszystkie towary przedstawiane na stronie internetowej są towarami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia i podejmie decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
W przypadku braku danego towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i dostępnych opcjach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja, lecz związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Klienta).
Jeśli Klient nie chce, by zamówienie cząstkowe było realizowane – zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Klienta, a w razie dokonania przez niego płatności – kwoty uiszczone zostaną zwrócone.
Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 1 dnia od jego złożenia.
Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 14 (słownie: czternastu) dni od przekazania zamówienia do realizacji.
W przypadku wybrania, jako formy płatności szybkiego przelewu lub płatności kartą kredytową (płatności za pośrednictwem Przelewy24) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za towar na konto podmiotu pośredniczącego, od tego też momentu należy liczyć termin przekazania zamówienia do realizacji.
Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska Inpost- przewidywany czas dostawy to maksymalnie 2 dni od dnia następującego po nadaniu przesyłki.
System płatności obsługujący sklep Krolm to Przelewy24.
Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta maila z informacją, iż nagle zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego.
Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do Krolma na adres: sklep@krolm.pl.
Informacja dla płacących kartą
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu krolm.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz.459 ze zm.) (dalej jako "Kodeks cywilny").
Krolm zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 14 dni od przyjęcia zamówienia do realizacji lub do poinformowania Klienta o braku dostępności towaru.
Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 16 dni od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
W przypadku, gdy deklarowany czas dostawy przekroczy ww. termin, należy przekazać odpowiednią informację do Krolm'a, z podaniem numeru zamówienia oraz terminu otrzymania towaru.
Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia aż do chwili wysyłki towarów.
Klient ma trzy możliwości aby skorzystać z ww. uprawnienia:
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.