Krolm Sp. z o.o.
NIP: 5842804486
REGON: 388969683
KRS: 0000901503
Krolm Sp. z o.o.
SWIFT: BREXPLPWMBK
PLN
47 1140 2004 0000 3702 8125 7076
EUR
08 1140 2004 0000 3912 1291 7169
Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod adresem https://krolm.pl jest jest: Krolm Sp. z o.o., 80-324 Gdańsk, ul. Stary Rynek Oliwski 7, NIP: 5842804486, z siedzibą przy ul. Stary Rynek Oliwski 7 w Gdańsku. Nazywany dalej Sprzedawcą/ Krolm'em
Kontakt ze sklepem internetowym można uzyskać pod numerem telefonu +48 698 124 175 (od pn. do pt. w godz. 8.00-16.00), pod adresem poczty elektronicznej sklep@krolm bądź poprzez formularz kontaktowy / czat, po uprzednim zalogowaniu w panelu klienta, na witrynie sklepu.
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, dokonująca zakupów za pośrednictwem sklepu internetowego krolm.pl.
Sprzedawca - Krolm Sp. z o.o. właściciel sklepu internetowego.
Krolm prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet.
Do korzystania ze sklepu internetowego, przeglądania jego asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są:
Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową https://krolm.pl
Aby zawrzeć umowę, należy złożyć zamówienie.
Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.
Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy określając ilość (w sztukach) zamówionego towaru, a w razie potrzeby podając inne szczegółowe informacje, które są wymagane w celu prawidłowego złożenia zamówienia.
Klient po złożeniu zamówienia, ma prawo do jego anulowania w całości bez żadnych konsekwencji. Nie ma możliwości modyfikacji zamówienia poprzez zamianę towaru na inny, lub rezygnacji z jego części.
Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonkę "DODAJ DO KOSZYKA" w listingu produktów lub na podstronie produktu.
Produkt zostaje przeniesiony do koszyka.
Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne produkty do koszyka.
Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć w ikonę koszyka znajdującą na górze strony.
Po wejściu na stronę koszyka, należy wybrać sposób wysyłki, sposób płatności i wprowadzić dane niezbędne do wysyłki zamówionego towaru.
Klient ma do wyboru dwa sposoby dokonywania zakupów: tzw. "szybkie zakupy", niewymagające logowania, albo zakupy z logowaniem, dzięki któremu Klient zyskuje dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu internetowego Krolm.
Po wprowadzeniu danych adresowych w koszyku należy kliknąć ikonkę "Przejdź do płatności", tuż nad przyciskiem znajduje się podsumowanie kosztów zamówienia. Klient zostanie przeniesiony do Wybranego wcześniej systemu płatności, Przelewy24, PayU lub PayNow.
Ceny na stronie podawane są w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają należne podatki i cła.
Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta.
Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.
Ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Całkowity koszt realizacji zamówienia obejmuje łączną cenę zamówionych towarów wraz z kosztami dostawy. (dostępne w sekcji "koszyk" na stronie www)
Wszystkie towary przedstawiane na stronie internetowej są towarami dostępnymi. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia i podejmie decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
W przypadku braku danego towaru w magazynie, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail o problemach z realizacją zamówienia i dostępnych opcjach (np. częściowa realizacja, pełna realizacja, lecz związane z tym wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia bez negatywnych skutków dla Klienta).
Jeśli Klient nie chce, by zamówienie cząstkowe było realizowane – zamówienie jest wycofywane bez negatywnych konsekwencji dla Klienta, a w razie dokonania przez niego płatności – kwoty uiszczone zostaną zwrócone.
Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski.
Zamówienie zostaje przekazane do realizacji w ciągu 1 dnia od jego złożenia.
Jeżeli wybrany towar jest dostępny, wysłany zostanie do Klienta w ciągu maksymalnie 14 (słownie: czternastu) dni od przekazania zamówienia do realizacji.
W przypadku wybrania, jako formy płatności szybkiego przelewu lub płatności kartą kredytową (płatności za pośrednictwem wybranego systemu płatności) – realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za towar na konto podmiotu pośredniczącego, od tego też momentu należy liczyć termin przekazania zamówienia do realizacji.
Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska Inpost- przewidywany czas dostawy to maksymalnie 2 dni od dnia następującego po nadaniu przesyłki.
Dostarczaniem zamówień zajmuje się firma kurierska Pocztex- przewidywany czas dostawy to maksymalnie 2 dni od dnia następującego po nadaniu przesyłki.
Systemy płatności obsługują sklep Krolm to Przelewy24, PayU i PayNow .
Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta maila z informacją, iż nagle zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego.
Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do Krolma na adres: sklep@krolm.pl.
Informacja dla płacących kartą
Operatorem kart płatniczych dla Przelewy24 jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
Operatorem kart płatniczych dla PayU jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poz1naniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności PayNow online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
Obsługiwane Karty płatnicze:
„Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro”.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu krolm.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz.459 ze zm.) (dalej jako "Kodeks cywilny").
Krolm zobowiązuje się do przekazania towaru kurierowi w terminie do 14 dni od przyjęcia zamówienia do realizacji lub do poinformowania Klienta o braku dostępności towaru.
Całkowity termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 16 dni od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
W przypadku, gdy deklarowany czas dostawy przekroczy ww. termin, należy przekazać odpowiednią informację do Krolm'a, z podaniem numeru zamówienia oraz terminu otrzymania towaru.
Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia aż do chwili wysyłki towarów.
Klient ma trzy możliwości aby skorzystać z ww. uprawnienia:
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.
Dodatkowo zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.
W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.